SFD S.A zwiększa linie kredytowe. Sprzedaż Spółki rośnie w ostatnich kwartałach.
Podniesienie zdolności finansowania bieżącego umożliwi wprowadzanie większej liczby
nowych produktów z gamy odżywek i suplementów dla osób uprawiających sport oraz
żywności dietetycznej, a także testowanie pilotażowej sprzedaży we współpracy z
kolejnymi kontrahentami.
Nasze wskaźniki zarządzania zobowiązaniami i należnościami pozwalają nam bezpiecznie zwiększać
sprzedaż. Dodatkowa płynność w ramach nowej umowy nie tylko pozwoli zwiększyć sprzedaż w
obecnych kanałach, ale również umożliwi nam realizację pilotażowych kontraktów z nowymi
kontrahentami oraz da nam większą przestrzeń do wprowadzania nowych produktów – skomentował
Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – suplementy i odżywki dla osób uprawiających sport to
nasze DNA, ale wierzymy też w żywność dietetyczną, która może dotrzeć do bardzo szerokiego grona
odbiorców.
Spółka opiera swoją sprzedaż na produktach własnych oraz na produktach innych producentów. Do
tradycyjnej sprzedaży suplementów diety, trzy lata temu Spółka dodała żywność dietetyczną, która
pozwala klientom cieszyć się ulubionymi smakami w wersji o obniżonej wartości kalorycznej.
Rozszerzenie umowy kredytowej pozwoli na zwiększanie obrotu na rynku polskim, ale także
zabezpieczy potrzeby Spółki w zakresie powiększania skali sprzedaży na rynku czeskim, na którym
Spółka rozpoczyna sprzedaż w przyszłym tygodniu.