Skip to main content

Nasza
Historia

1999

Każda marka opowiada pewną historię. Jej początki często bazują na idei, potrzebie, ludziach.

Nasza historia sięga lat dziewięćdziesiątych. Mateusz Pazdan, pasjonat wszelkiego rodzaju aktywności fizycznych, dostrzegł, że na rynku nie ma grupy dyskusyjnej o tematyce sportowej. Nie było miejsca, w którym osoby, takie jak Mateusz, mogły dzielić się pasją, zamiłowaniem do sportu i doświadczeniem. Brakowało przestrzeni, która niosłoby także pomoc, zrozumienie i cenne wskazówki dla innych. Brakowało strefy stworzonej dla ludzi, którzy w DNA mają zapisaną pasję do sportu. Mateusz Pazdan to zmienił.

W tamtym okresie jednak nikt nie przypuszczał, że motywacja, wytrwałość i zaangażowanie przekształcą się w wielomilionowy biznes, który po latach nieustającej, ciężkiej pracy zaprowadzi firmę do bycia jednym z Liderów w branży odżywek i suplementów diety.

1999
1999
1999
1999

Ruszają prace nad sportowym forum dyskusyjnym

2000
2000
2000
2000

Mateusz Pazdan otwiera działalność gospodarczą. Powstaje strona internetowa sfd.pl i kulturystyka.pl

2002
2002
2002
2002

Startuje sprzedaż suplementów diety

2009
2009
2009
2009

Powstaje pierwszy produkt SFD NUTRITION – odżywka białkowa

2010
2010
2010
2010

Dochodzi do zmiany formy prawnej działalności gospodarczej i przekształcenia się podmiotu w SFD S.A.

2011
2011
2011
2011

Akcje spółki wchodzą na rynek NewConnect

2015
2015
2015
2015

Powstaje marka własna suplementów diety ALLNUTRITION

2018
2018
2018
2018

Powstaje marka własna
IN JELLY (obecnie FRULOVE)

2018
2018
2018
2018

Otwiera się sklep internetowy dla kobiet FITWOMAN

2019
2019
2019
2019

Powstaje marka własna NUTLOVE

2019
2019
2019
2019

Intensywny rozwój sprzedaży w kanale stacjonarnym (do 2022 mamy 27 sklepów własnych i 65 placówek franchisingowych)

2021
2021
2021
2021

Powstaje marka własna ALLDEYNN we współpracy z Maritą DEYNN Surmą-Majewską

2021
2021
2021
2021

Rozpoczyna się współpraca z największymi sieciami w Polsce (Żabka, Lidl, Biedronka)

2021
2021
2021
2021

Powstają pierwsze produkty dla marek własnych FITKING
DELICIOUS i FITWOMAN

2021
2021
2021
2021

Otwierają się sklepy D2C na rynek czeski i słowacki

2022
2022
2022
2022

Otwierają się sklepy D2C na rynek węgierski, rumuński i austriacki

2022
2022
2022
2022

Powstanie marki LOCO

2022
2022
2022
2022

Powstanie marki KIZZERS

2023
2023
2023
2023

Powstanie marki żywności funkcjonalnej HUMMY