Nasza
Historia
1999
Każda marka opowiada pewną historię. Jej początki często bazują na idei, potrzebie, ludziach.
Nasza historia sięga lat dziewięćdziesiątych. Mateusz Pazdan, pasjonat wszelkiego rodzaju aktywności fizycznych, dostrzegł, że na rynku nie ma grupy dyskusyjnej o tematyce sportowej. Nie było miejsca, w którym osoby, takie jak Mateusz, mogły dzielić się pasją, zamiłowaniem do sportu i doświadczeniem. Brakowało przestrzeni, która niosłoby także pomoc, zrozumienie i cenne wskazówki dla innych. Brakowało strefy stworzonej dla ludzi, którzy w DNA mają zapisaną pasję do sportu. Mateusz Pazdan to zmienił.
W tamtym okresie jednak nikt nie przypuszczał, że motywacja, wytrwałość i zaangażowanie przekształcą się w wielomilionowy biznes, który po latach nieustającej, ciężkiej pracy zaprowadzi firmę do bycia jednym z Liderów w branży odżywek i suplementów diety.
1999
1999
1999
Ruszają prace nad sportowym forum dyskusyjnym
2000
2000
2000
Mateusz Pazdan otwiera działalność gospodarczą. Powstaje strona internetowa sfd.pl i kulturystyka.pl
2002
2002
2002
Startuje sprzedaż suplementów diety
2009
2009
2009
Powstaje pierwszy produkt SFD NUTRITION – odżywka białkowa
2010
2010
2010
Dochodzi do zmiany formy prawnej działalności gospodarczej i przekształcenia się podmiotu w SFD S.A.
2011
2011
2011
Akcje spółki wchodzą na rynek NewConnect
2015
2015
2015
Powstaje marka własna suplementów diety ALLNUTRITION
2018
2018
2018
Powstaje marka własna
IN JELLY (obecnie FRULOVE)
2018
2018
2018
Otwiera się sklep internetowy dla kobiet FITWOMAN
2019
2019
2019
Powstaje marka własna NUTLOVE
2019
2019
2019
Intensywny rozwój sprzedaży w kanale stacjonarnym (do 2022 mamy 27 sklepów własnych i 65 placówek franchisingowych)
2021
2021
2021
Powstaje marka własna ALLDEYNN we współpracy z Maritą DEYNN Surmą-Majewską
2021
2021
2021
Rozpoczyna się współpraca z największymi sieciami w Polsce (Żabka, Lidl, Biedronka)
2021
2021
2021
Powstają pierwsze produkty dla marek własnych FITKING
DELICIOUS i FITWOMAN
2021
2021
2021
Otwierają się sklepy D2C na rynek czeski i słowacki
2022
2022
2022
Otwierają się sklepy D2C na rynek węgierski, rumuński i austriacki
2022
2022
2022
Powstanie marki LOCO
2022
2022
2022
Powstanie marki KIZZERS
2023
2023
2023
Powstanie marki żywności funkcjonalnej HUMMY