#ZdrowaRywalizacja

#ZdrowaRywalizacja
SFD S.A. rozpoczyna projekt #ZdrowaRywalizacja, który jest odpowiedzią na niezdrową rywalizację, którą można zaobserwować m.in. na forach tematycznych. Zarząd, dbając o dobre imię firmy oraz jej pracowników, zachęca do powielania dobrych praktyk inne podmioty, w tym konkurencję.
– Już jakiś czas temu informowaliśmy klientów o różnicy w składzie produktowym kilku odżywek, będącej wynikiem niekonsultowanej z SFD S.A. zmiany wprowadzonej przez jednego z naszych dostawców. Przypomnę, sprzedaż produktów wstrzymaliśmy, a te, które trafiły na rynek, wycofaliśmy. Tymczasem w sieci widać próby dyskredytowania SFD S.A., choć gramy fair i otwarcie komunikujemy o tym, co dzieje się w naszej firmie – tłumaczy Mateusz Pazdan, CEO SFD S.A.